اشکالات راه اندازی eFootball
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

اشکالات راه اندازی eFootball شامل داوران مسطح و بازیکنان ناپدید شده است
بازیکنی با پشت به دوربین در زمین می ایستد.

2021-10-01 15:30 کونامی بیانیه ای صادر کرده است که می گوید ناشر به پشتیبانی و رفع اشکالاتی که بازیکنان تجربه کرده اند ادامه خواهد داد. همچنین تأیید کرد که یک به روز رسانی برای ماه اکتبر برنامه ریزی شده است.

eFootball بالاخره به کنسول ها و رایانه های شخصی رسید. به عنوان یک پلتفرم جدید و همیشه در حال تکامل توسط Konami ساخته شده است، ورودی امسال قرار است به عنوان پایه بازی برای سال های آینده باشد. اما راه اندازی بازی دقیقاً روان نبوده است.

این بازی تا کنون چند ساعتی است که منتشر شده است و بازیکنان در حال حاضر باگ های زیادی پیدا کرده اند که برخی از آنها کاملاً خنده دار هستند. این باگ‌ها به‌طور گسترده در زیر ردیت eFootball و توییتر به اشتراک گذاشته شده‌اند، و شامل بازیکنانی می‌شوند که در صحنه‌های باز کردن مسابقات ناپدید می‌شوند و بدن‌شان از بین می‌رود و یک کیت فوتبال شناور در جای خود باقی می‌ماند. بازیکنان همچنین مرتباً از یکدیگر قلاب می‌کنند و طوری به نظر می‌رسند که گویی اندام اضافی دارند.

علاوه بر این، یک اشکال معمولی‌تر که تجربه شده است، داور یا زمین‌بازان است که شبیه چیزی است که ما فقط می‌توانیم آن را به عنوان یک پنکیک توصیف کنیم، و زیپ می‌زنند که انگار در حال سرعت هستند. نمونه ای از این باگ (که انصافاً فکر می کنیم یک ویژگی است) را می توانید در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

این روزها باگ ها مترادف راه اندازی بازی ها هستند، اما در حالی که دیدن آنها برای اولین بار سرگرم کننده است، به سرعت خسته کننده می شوند. به این ترتیب، جامعه شروع به ابراز نارضایتی خود در رسانه های اجتماعی کرده است، به خصوص که سال گذشته کونامی تصمیم گرفت به جای یک بازی جدید، به روز رسانی فصلی را برای Pro Evolution Soccer 2020 منتشر کند.





:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: